charon-in-zuid-amerika.reismee.nl

Nog maar een paar nachtjes…

Wat gaat de tijd toch gigantisch snel… Zo ben ik in november in Utrecht op een reisevent om te kijken naar bestemmingen en zo zit ik aan mijn eettafel vol met reisspullen, een paar dagen voor vertrek…

En wat is dat een gek idee! Dat ik straks in Zuid-Amerika loop met een groep enthousiaste medereizigers, te genieten van al het moois dat we gaan meemaken. Eerst nog een paar dagen werken en de laatste voorbereidingen treffen voor dat de pret echt gaat beginnen.

Ik heb in de afgelopen tijd van alles aangeschaft en dat was al heel leuk om te doen. Met elke week steeds iets nieuws halen voelde ik me meer en meer enthousiaster worden. Van een lakenzak (tegen bedwantsen of ander smoezelig iets want je weet maar nooit waar je terechtkomt) tot een mini föhn want ja, voor hetzelfde geld sla ik een knappe Colombiaan aan de haak tijdens een salsales (die een heel imperium aan leuke snu(i)fjes heeft) Haha nee hoor geen zorgen. Alhoewel dat wel een leuk verhaal is voor op verjaardagen… Neee gelukkig kennen jullie mij en loop ik niet in zeven sloten tegelijk.

Ook al heb ik er reuze zin in, ik vind het toch ook zeker spannend want het is mijn eerste keer naar Zuid-Amerika en soms heb ik twijfels gehad of dit wel het juiste moment is om te gaan nu alles weer langzaamaan lekker loopt in mijn leventje door rustig aan te doen. Maar aan de andere kant voelt het goed en is het soms ook gewoon doen in plaats van alleen maar nadenken en uit angst leven. Dus let’s go! Alles ligt klaar, enkel nog een laatste was draaien en deze dame is klaar om te vertrekken!

Vamos a la Colombia, oh oh oh oh!

Besos y hasta luego mis amigos y familia x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!